Gramofile - nejaky manualek?

Martin Sanda martin.sanda na balustrada.cz
Sobota Duben 27 21:10:01 CEST 2002

Úžasná rychlost :o)

Myslel jsem spíš něco jako návod k používání, co umí ten který filtr, jaký
volby použít a tak.

Ale musím se chytit za nos, protože jsem teď zjistil, že v
/usr/share/doc/packages/ sice není adresář gramofile, ale je tam gramofil :o)
obsahuje mj. nějaký dva txt s návodem na použití. Akorát se budu muset porvat
s angličtinou :o)