SSH jen root

Neděle Duben 28 02:53:36 CEST 2002

On Sun, 28 Apr 2002, Pavel Palát wrote:

> Tady je vyjadreni jednatele firmy: http://underground.cz/607, co mte asi na
> mysli...

Je to vterina, co jsem se take dokliknul. Dekuji.

...a take nechapu proc bych mel obvineni z udajne "nepravdy" dokazovat
jinde. Napadnout nekoho a snazit se o presun jinam je - rekl bych - trochu
zvlastni taktika.

A nebo se mozna dozvime, ze nepravdu rekl jejich sef, ze... :-)

To by bylo jeste pikantnejsi. V tom pripade bych se opravdu velmi rad
Pavlovi omluvil, ze jsem napsal neco, co skutecne nemam podlozeno dukazy.
A tesim se tedy na "dukaz", ktery mi predlozi on.

SuSE nedela chyby (TM) [natoz jejich zamestnanci]...

PS: jak muze byt bezpecnost a slabe misto systemu OT v konferenci,
    ktera se timto systemem zabyva? Jak muze byt OT neco, co je realnym
    prikladem chyby, ktere se primo tykal tento thread? Jak muze byt
    OT neco, co je (nam nekterym) verejne znamo a co primo souvisi
    s danym problemem?

Ok, OT je asi reagovat na Pavla a jeho dopis... :) Uz mlcim.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz