Proc je male pismo v OpenOffice tak skarede? - vyreseno

webbot na telecom.cz webbot na telecom.cz
Neděle Duben 28 17:31:48 CEST 2002

Moje reseni:
Zacal jsem pouzivat rozliseni 1280x1024 misto
puvodniho 1024x768 (mam 20" monitor, ale byl
jsem zvykly pouzivat toto rozliseni z Windows)
Jeste jsem nainstaloval novou verzi Xft Hack -
Xft-slight-20020412b.tar - vypada to opravdu
dobre. Vysledek (504kB) muzete videt na
http://www.sweb.cz/samba/font/linuxf.png
Jedine co se trochu pokazilo je font pouzity
v menu OpenOffice (je nejaky moc vysoky).
Mam jste jeden problem - Jak vypnout
vyhlazovani fontu v Mozille? - viz
 http://www.linux.cz/lists/archive/linux/148464.html
Poradi mi nekdo?

PS: ikony pouzivam z  iKons_064, najdete na
http://www.kde-look.org/
KDE 3 jeste nemam, cekam na SuSE 8.0
Konecne jsem rozjel QuakeIII, ale radeji hraji
Unreal (80fps pri 1280x1024 - dobre), na Loki
jsou nove graficke instalatory, Wolfensteina
jsem dojel na Linuxu az do konce - super.

Ondrej Prokop
webbot na telecom.cz