PAM modul - heslo

Neděle Duben 28 17:37:08 CEST 2002

On Sat, 27 Apr 2002, Martin Kubin wrote:

> Podivej se do nejakeho jiz napsaneho modulu, tohle je z pam_krb5.c:
>
> /* Get the user's name, by any means possible. */
>     if(RC_OK) {
>         const char *rouser = NULL;
>         prc = pam_get_user(pamh, &rouser, "login: ");

Puvodni tazatel chtel znat zpusob, jak se dotazat na heslo, nikoli jak
se dotazat na uzivatelske jmeno.

Nicmene rada podivat se do existujiciho modulu plati, i kdyz bych spis
doporucil nejake zakladni moduly typu pam_unix. V zasade jde jen o to
spravne zavolat konverzacni funkci, komplikuji to akorat "blbosti" kolem,
jako pripadna prace s ulozenym heslem apod.