galeon: x-httpd-php misto index.php

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Duben 29 09:14:09 CEST 2002

On Sat, 2002-04-27 at 16:18, Pavel Kankovsky wrote:

> Co byste chtel? Server posila nejaky podivny MIME type. Nemuzete ocekavat,
> ze kazdy bude stejne "chytry" jako MSIE a na ten typ se vykasle a neco si
> misto toho vycuca z prstu a bude se ridit podle toho (zkuste nekdy v MSIE
> zobrazit image/gif, ktery je slozen ze samych tisknutelnych ASCII znaku a
> budete se divit).
>
> Proste to neni problem Galeonu, ale chyba konfigurace/implementace
> serveru.

No. Bylo to tak. Nejdriv nejel po upgrade apache php. Tehdy jsem zkusil
do galeonu napsat uzivatel.server.cz a on zcela v souladu s MIME typem
nabidl save. Potom uz php modul zacal fungovat, ale galeon tvrdosijne
trval na starych vecech, ktere si tahal z diskove cache. Nepomohlo
vystoupit/nastoupit, nepomohlo Shift+Refresh (coz jsem se domnival ze je
vynuceny reload, kdy se na interni cache kasle). Az po mnoha hodinach me
napadlo v setupu rucne smazat diskovou cache a pak teprve to zacalo
fungovat.

IMHO tedy jde o chybu v galeonu, protoze jakmile jednou neco nefunguje,
neda se presvedcit, aby to pri refreshich zkusil znovu a nepapouskoval 5
hodin stare udaje z cache.

Petr