Configure pre KOnCD nenajde QT2

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Pondělí Duben 29 09:35:35 CEST 2002

> chybu, ze
> qt2-devel).
>
>   koukněte se, jak je nastavena proměnná QTDIR (set | grep
> QTDIR) a tam má být
> cesta k adresáři QT (obvykle /usr/lib/qt-2.3.1).
>   Kdyby toto neprošlo, zkusil bych spustit configure s těmito
> parametry:
> --with-qt-dir=/cesta_ke_qt
> --with-qt-includes=/cesta_ke_qt
> --with-qt-libs=/cesta_ke_qt

Skusal som tie parametre --with-qt... podla INSTALL, ale nepomohlo.
Qt2 mam nainstalovane v /usr/lib/qt2.Cestu k nim mam aj v /etc/ld.so.conf.
V sobotu som nainstaloval KDE3, kde je uz QT3 a skusil skompilovat
KOnCD, asak s rovnakym vyskedkom:(.
Podobnu chybu mi hlasi ./configure pre podobny program K3b (verzia 0.6PRE).

_daRK
mail: _daRK na post.cz
www: http://dark.hour.sk