Klavesnice - kernel panic

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Duben 29 09:50:55 CEST 2002

Ahoj,
mam tady jeden maly servrik, ktery je v podstate jen pro sber dat.
Klavesnici sdili s jinym PC ( WinNT ) pres prepinac.
Stabilne je prepinac prepnut na to PC s WinNT.
Vsechna jadra jsou vanilla. A ted k problemu.
Drive jsem mel jadro 2.2.16, behalo dobre, jen kdyz nabootoval bez
klavesnice a prepnul jsem klavesnici prepinacem na nej - skoncil na
kernel panic. Ted mam jadro 2.2.20 a kdyz nabootuji bez klavesnice
neskonci na panic, ale taky ignoruje klavesnici. Koukal jsem uz do
zdrojaku jadra, zkusil jsem zakomentovat v pc_keyb.c radek kbd_exists = 0;
ve funkci pckbd_leds. Vyzkouset to ale budu moct az ve ctvrtek.
Myslite si nekdo, ze by to mohlo fungovat ??
Nebo existuje jine reseni ?
			Diky

                             Karel Dudasek