Re: Kolecko u mysi

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Duben 29 13:20:48 CEST 2002

Zdravím,

Mě kolečko funguje všude, i když trochu rozdílně - v TK a gnome
aplikacích musím ukázat přímo na scrollbar, abych mohl kolečkem
převíjet a navíc nefunguje na všechny widgety (nelze měnit hod-
noty u číselného pole s šipkami nahoru dolů, nelze posouvat po-
suvníky,...). V KDE mi vše pracuje perfektně.

Rád bych se ale zeptal, zda někdo používá nějakým účelným způ-
sobem 4. a 5. tlačítko (pochopitelně pokud ho má) a jak to za-
jistil.

Oak

Reklama:
Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz