Kolecko u mysi

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pondělí Duben 29 13:50:18 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 01:16:42PM +0200, Zdenek Pytela wrote:

> 	Já zase už dlouho ne. Ve kterém XFree?

xkolaja na faunus(pts/3):~$ dpkg -l xserver-xfree86
Požadované=Neznámé/Instalovat/Odinstalovat/Odstranit/Nechat
| Stav=Ne/Instalován/Konfigurační soubory/Rozbalen/Nezkonfigurován/Nekompletní
| instalace
|/ Chyba?=(nic)/Nechat/Nutná přeinstalace/X=oba problémy (Stav,Chyba: velké písmeno=chyba)
ii  xserver-xfree8 4.1.0-11       the XFree86 X server
xkolaja na faunus(pts/3):~$

> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I could be wrong, of course. But I'm never wrong."
       -- Linus Torvalds