Firewall - help

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Pondělí Duben 29 15:15:44 CEST 2002

Dne po 29. duben 2002 09:29 jste napsal(a):
> Zdravim!
> Mohl by mi nekdo poradit s nasledujicim problemem? Mam doma zrizenej
> Mistral a protoze nechci mit do internetu pristupnej svuj stroj s W2000,
> nainstaloval jsem si RedHat 7.2 na starou masinu s dvema kartama jako
> firewall. Problem je v tom, ze se nemuzu dostat ze stroje s Win pres
> firewall do internetu. Konfigurace je nasledujici:
>
> eth0 - DHCP (pripojeni k Mistralu)
> eth1 - 10.1.1.1/24 (moje domaci "sit")
>
> Zkousel jsem laborovat s ipchains, ale bez uspechu. Jsem v oblasti Linuxu
> [...]

Dobry zacatek (a inspirace) je http://www.linuxguruz.org/iptables/
Po trose hledani (primy odkaz) se da najit i vzorovy skript pro DHCP ...

Jen trocha snahy a jde to :-)

BTW: On pohled do archivu taky neni uplne k zahozeni (uz se to tady nejednou
probiralo)

Karel