Routing

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Duben 29 17:14:28 CEST 2002

On Mon, 29 Apr 2002, Jirka Kosina wrote:

> Je to IMHO v poradku, jen by jeste bylo vhodne nenastavit iptables tak,
> aby provadely NAT na packety prichazejici na eth1 z verejnych IP adres
> (tj. aby venkovni svet videl zdrojove adresy v tech packetech primo jako
> adresy tech pocitacu, a ne toho stroje, ktery dela NAT) - ale to neni
> prilis fatalni.

Nejsem si jisty, s jakou IP adresou bude gw komunikovat se strojem
1.2.3.2, avsak rekl bych, ze s adresou 192.168.1.1... A to se Vam asi
nebude libit a tak bude nutne pouzit prikaz ip pro nastaveni routovani...

A nebo si dejte 1.2.3.2 na obe dve sitovky...

Chtelo by to presneji popsat, ceho chcete dosahnout...

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://merlot.ics.muni.cz/