iconv + Kamenicky

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pondělí Duben 29 18:59:16 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 01:46:43PM +0200, Matus Hrusovsky wrote:

> Definicie v recode su zaujimave, su tam totiz dve :-)
> Asi nikde neexistuje 'pravy' popis kodovania Kamenickych...
>
> Potrebujem to v iconv, pre program ktory pouziva libiconv.
>
> Pomohla by mi aspon konverzna tabulka KEYBCS2->UNICODE,
> ktoru tiez nemozem najst.

Kouknete se do zdrojaku abiwordu na importer T602. (je tam prevod keybcs->ucs4)
Ale ta tabulka, co tam je, je delana prave pres recode (jednoduchym skriptikem).

> Resp. ako dostat nove kodovanie do libiconv ?

No, nejsem si jisty, ale mel jsem za to, ze alespon v jedne implementaci iconv
je mozne pridavat dalsi 'moduly'. Ale nevim, jestli to bylo v libiconv, v iconv,
co je soucasti glinbc, anebo ve wrapperu okoloko iconv, co je v glib.
(Urcite neco takoveho existuje v libxml2 :-o )

> Matus

PT.

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/