Gnokii & ceske/slovenske znaky z pamete telefonu ? VYRIESENE

Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Pondělí Duben 29 22:53:53 CEST 2002

Nuz, po dlhej diskusii v gnokii-users mailliste sa zistilo, ze som nemal
nastavene locales. Ked nie je nastavene LC_ALL=sk, tak gnokii proste
ignoruje 8. bit z vystupu. Pekne.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk