Resolve jmen

Pavel Palát pavel na orthank.homelinux.org
Pondělí Duben 29 23:36:14 CEST 2002

> V prispevku "Firewall - help" jsem zadal o pomoc pri konfiguraci firewallu.
> Nyni jiz preklad adres funguje, mam vsak problem jinde: z pocitace za
> firewallem si nemohu pingnout na jakoukoliv internetovou domenovou adresu.
> Ping funguje jen na ciselne adresy. Nevim, jak prinutim Linux, aby
> forwardoval pozadavky na DNS server dale. Podotykam, ze firewall ziskava
> nastaveni z DHCP serveru.
>
> Diky predem za pomoc

No, ja pouzil reseni, ze jsem na sve klientske masine (taky mam mistral
btw) zadal ip dns serveru manualne. Dost pochybuji o zmene ip dns
serveru na mistralu...

Elegatntnejsim resenim je cachovaci nameserver. Treba pdnsd...

---
Pavel Palát

    pavel na orthank.homelinux.org
    www: http://orthank.homelinux.org