SERVER RH 7.2 se sdilenym ISDN pripojenim

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Úterý Duben 30 08:04:34 CEST 2002

On Tue, 30 Apr 2002, Lukáš Přibyl wrote:

>   Dobry den,
>
>   jde vubec uskutecnit myslenku mit server, na nem sambu, k nemu pripojeny
>   ISDN modem a toto pripojeni sdilet do site pro klienty Win95/98/Me ?
>   Neco jako sdilene pripojeni k internetu ve Win95/98/Me + napr. WinProxy.
>   Ptam se proto, protoze je na mne smerovan takovyto pozadavek a nejdrive
>   by mne zajimalo, jestli se mam do toho vubec poustet. Mel by to byt
>   Linux RH 7.2 + samba.

Jde to jednoduse - hledejte masqdial nebo mserver. mserver je linuxovy
server, ktery realne obsluhuje linku. Win klient umoznuje linku vytocit,
zavesit ukazuje prenesena data, cas apod.

--
Ondrej Koala Vacha