Fw: FTP Instalace RH7.2 nejde

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Duben 30 08:17:03 CEST 2002

On Tue, Apr 30, 2002 at 07:50:55AM +0200, Ing. Zdenek Havranek, HAF wrote:

>     fakt si mam taky koupit CD mechaniku nebo sem nekde uplne blbej...

Nevím. Já jsem instaloval RH 7.2 přes FTP i NFS mnohokrát a nenarazil
jsem na problémy. Takže pravděpodobně bude chyba v nějaké
nekompatibilitě s vaší síťovou kartou nebo prostě jen něco děláte
špatně (podle toho co jste napsal nedokážu říci co).

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz