console GUI nastroj na programovanie

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Duben 30 11:10:13 CEST 2002

On Tue, Apr 30, 2002 at 10:08:51AM +0200, iko wrote:
> caute
>
> chcem rychlo spravit aplikaciu taku vizualnu ale na konzolu. rozmyslal som nad ncurses,
> ale ked som pozrel na tie kody... je to dost zlozite a ja by som potreboval rychlo.
>
> a prichadzame k otazke... nepoznate niekto nejaky nastroj, kniznicu, klikatko na nejake
> GUI console? nejake tlacitka, menu, listy a podobne veci? moze to byt aj nad ncurses,
> len nech nemusim pisat tie hrozive veci... chcem to robit v C/C++

 V soucasne dobe bych videl jako problem to, ze to chcete v C/C++,
 protoze tato oblast je ponekud mimo hlavni zajem... Neco malo ma slang,
 ale i to je pomerne hodne blizko ncurses. Napr. projekt Mape resi podobny
 problem a jedno z moznych reseni je nejaky toolkit si napsat (zajemci o
 spolupraci?)

  Jinak kolega nasel:

 CTk (http://www.ensta.fr/internet/unix/tcl-tk/ctk.html) a
 CK  (http://www.ch-werner.de/ck/), coz je port Tk (graficke casti pro Tcl)

 Ted jsem jeste nacel neco Javoveho:
    http://www.pitman.co.za/projects/charva/

 A jiz drive jsem si hral s (komercnim?) CDK:
    http://www.vexus.ca/products/CDK/

 A tady by melo byt neco pro terminal i X:
    http://ftp.badpenguin.org/pub/software/libgringo/
    (vyzaduje http://ftp.badpenguin.org/pub/software/libbadpenguin/)

 Nejakou podporu by mel mit i Perl a Python, jak moc hotove widgety
 jsou tam nevim.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>