SERVER RH 7.2 se sdilenym ISDN pripojenim

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Duben 30 11:37:33 CEST 2002

> A da sa take riesenie zautomatizovat? Coze vytocenie pri poziadavke na
> squid?

Taky to jde. Kdysi se to tu probiralo. Kouknete se treba na linux.melzer.cz,
tam to bude popsane. Ja osobne jsem to zavrhl, protoze nemam zajem na tom se
pripojovat, kdyz nejaky pitomec posle mejl v html do ktereho da tisice linku
na obrazky (a kdovico jeste).

> Mimochodom. Ten klient pre Win co je na strankach mserver sa neda
rozbalit!
> :-(((

Ale da, ted jsem to zkousel. Rvalo to nejake chyby, ale nakonec se to
nainstalovalo a vypada to, ze to chodi.

BTW: na sourceforge se da najit program LineControl, ktery dela v podstate
totez, jen mi prijde ponekud komfortnejsi. Treba zapisuje logy do MySQL a
jsou k tomu php skripty, ktere generuji ruzne prehledy apod. Ma to jednu
vadu na krase - od nejake verze je Win klient za chechtaky. To by nemuselo
vadit, protoze to neni moc, ale ty problemy s tim kam a jak to poslat atd. -
vzalo mi to chut se tim zabyvat.

S pozdravem Zdenek Bohm