SuSE Live-Eval 8.0

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Duben 30 11:52:25 CEST 2002

pokud se nic nezmenilo, tj. pokud se drzi predchozich verzi "live-eval" jde
o image CD-ROM.
Z tohoto cdromu lze pak zavest system, ktery si na disku s win "vyrobi"
nekolik souboru velikosti stovky MB, ktere pri dalsi praci pak poziva a
ktere lze kdykoliv jednoduse ve win smazat Jde o uzavreny system
(startovatelny z pouze z CD, prip. za pomoci boot diskety, ktery ma sice
temer vse potrebne k praci, ale nelze do nej instalovat dalsi baliky. navic
musi byt behem provozu CD neustale v mechanice.
Pokud jde o posledni otazku, SuSE distribuce jsou stejne jako vsechny
ostatni novejsi distribuce multijazycne.

Shrnuto: jde o jakysi typ distribuce "na vyzkouseni" a rekl bych, ze je to
skoda penez za tahani dat po lince.
Bez tak se casem objevi v obchodech s pocitacovou literaturou nebo jako
priloha nektereho casopisu.

s pozdravem

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz