RE: OT a Reklama: Inet domů

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Úterý Duben 30 13:21:41 CEST 2002

Byl bych velice opatrny, protoze na strankach neni uvedeno napr. ICO a
telefon na pevnou linku - GO si dnes muze koupit kdokoli a pak ho
zahodit. Taktez v rejstriku zivnosti ci v obchodnim rejstriku jsem
odpovidajici firmu nenasel. Proto asi take to pripojeni "nepodnikatelu"
aneb trocha cernoty prece projde ;)

dw

>No, nabidka je zajimava, ale pro mne je trochu podezrela. Nemaji ani
uveden seznam "pripojnych" mist, nemaji tam ani
>pokryti signalem. To ze pouzivaji orinoco je hezke, ale pokud neuvidim
na pripojne misto, je mi to nanic.