KDE3 - Ksplash crashed + autologin

Kozlik Roman, Ing. kozlik na hour.sk
Úterý Duben 30 13:22:11 CEST 2002

Dobry den,

nainstaloval som si KDE3 na Mandrake 8.2. Pri kazdom spusteni KDE3
sa zobrazi hlaska s oknom, kde je "KSplash crashed". Po potvrdeni
OK, ide vsetko v poriadku. Neviete, ako to odstranit ?

Inak, mam este problem, ze KDE3 sa mi pri autologine nikdy nespusti,
musim to obchadzat tak, ze nedam autologin a v login okne zvolim
typ windowmanagera KDE3. Pri zapnutom autologine sa spusti vzdy KDE2.
Skusal som KDE2 odinstalovat, ale vtedy sa mi spustil uplne nejaky iny
manager (tusim Ice TW). Autologin som v KDM som nastavoval priamo
pod KDE.

Kde3 som instaloval priamo z rpmiek z ftp mandraku (uz je tam novsia verzia
ako ta, o ktorej sa tu nedavno diskutovalo, ze ma mensie problemy)

Dakujem.

_daRK
mail: _daRK na post.cz
www: http://dark.hour.sk