Tarif Home internet pro KPPP

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Úterý Duben 30 09:07:57 CEST 2002

Rostislav Harok wrote:
> Dobrý den,
> Chtel by jsem se zeptat zda ma nekdo vyresene nove tarify
> od Telecomu pro KPPP.KOnkretne mi jde o %subj . Neco jsem nasel tady:
> http://www.simandl.cz/stranky/linux/kppp/kppp.htm
> Ale jak jsem na to koukal neni tam vyreseno tohle:
> # prvnich 13 hodin surfovani "zadarmo" (tedy jiz v cene mesicniho
> poplatku)
> #moznost nastaveni uctovaciho obdobi jinak nez od prvniho dne v mesici
> (me zacina zuctovaci obd. od 10.)
> Popr. kdyby mel nekdo tip na nejaky jiny programek pro pocitani
> [...]

Taky mě to trápí. Podle mě by bylo třeba upravit přímo KPPP, protože
jen úpravou tarifu toho asi nedosáhneme :-(

Conmet je fakt super a je to jediný program, který mi v linuxu fakt
chybí. Hlavně by se mi líbilo plovoucí okno...

Je nějaký soft na analýzu logu? KPPPLogView je opravdu jen prohlížečka.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)