stara [libc5] binarka na rh72?

Čtvrtek Srpen 1 10:13:53 CEST 2002

Dňa 01. aug 2002 o 10:00, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napísal(a):

> 	Divil byste se... Zkousel jsem fotak Olympus, ktery se v MS Windows
> 	tvari jako plnohodnoty storage device (vcetne zapisu!), bohuzel v linuxu
> jsme s kolegou byly bez 'nastavovani' schopni si akorat precist
> identifikaci ala 'ls usb-devices', tot vse...:-(
> PS: Jednalo se o SuSE Linux 8.0 (?)...

zrovna s fotoaparatom olympus som nemal absolutne ziadne problemy.
zakompilovanie ovladaca usb-storage, podpora scsi diskov, pripojenie k usb, mount
a bolo vymalovane, vcetne zapisu!..

--
Linux 2.4.18-21mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586