stara [libc5] binarka na rh72?

Čtvrtek Srpen 1 10:32:15 CEST 2002

Radek Vybiral wrote:
> Tak Olympus mohu taky potvrdit (model C-3020).
> Kdyz jsem predvedl znamemu pripojeni fotaku pres kouzelny "mount
> /dev/sda1" tak mu docela poklesla celist :)))

	Klesa mi rovnez, ale jen trochu, patrilo by nekomu nakopat do zadku,
protoze to, ze se pripoji jako /dev/XXX jsem zurive hledal asi tak 10
minut. mount /dev/XXX nas napadl hned, bohuzel, to, ze to bude /dev/sda1
jsme se jaxi nedozvedeli v zadnem vypisu... (dokumentaci jsme v tu
chvili k dispozici nemeli a ucelem nebylo hrani si s linuxem, ale udelai
fotek dokud je optimalni svetlo... - nabootovani do MS WindowsME to
vyresilo). (navic nechapu logiku, proc /dev/sda1?, copak CD ROMky take
moutujeme /dev/hdc1 apod? - ne, prece /dev/hdc...)

<flame option="no">
	Sorry, ale Linux v teto casti zklamal, ja opravdu nemam porad cas si
'hrat', hraju si dost casto, ale taky nekdy potrebuju byt produkcni a v
te dobe Linux pomerne uspesne zatim selhava (tedy pokud presne nevite,
co udelat)...
</flame>