Mozilla AddressBook a LDAP

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Srpen 1 10:49:10 CEST 2002

Možná to souvisí s linuxem trochu vzdáleně, ale mohli by to tu někdo
vědět.

Pokouším se rozběhnout uložení kontaktů na LDAP serveru. Není mi ale
jasné, jak se nastavují přístupová práva pro jednotlivé uživatele, aby
si kažký mohl přidávat a udržovat svou část stromu.

1) Je to vůbec možné?
2) Jak se to v mozille nastaví?

V Evolution-u je možnost jak zadat dn pro přístup, tak tam jsem schopen
i zapisovat, v mozille to vidím pouze pro čtení. Nechce se mi věřit, že
to nejde. Nebo se pletu?

3) Nepohrdnu nějakým odkazem, který se danou problematikou zabývá. Sám
jsem na něj zatím nenarazil.

Pavel
--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>