stara [libc5] binarka na rh72?

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 1 11:15:51 CEST 2002

On 01/08/2002, David Trcka wrote:

> V tom pripade prosim o vysvetleni, proc to ve windows jede.

To preci neznamena, ze ten radic neni divny :))) Umim si docela dobre
predstavit, ze se vyrobci prizpusobi "divne" podpore ve Windows nebo
naopak ze driver z Windows bude obsahovat nejaky workaround na divne
radice a nebo ze vyrobce doda vlastni divny driver pro svuj divny radic.
Tim nechci tvrdit, ze linuxove ovladace USB jsou idealni, chran buh, ale
o kvalite tohoto argumentu se da s uspechem pochybovat. (pro puristy:
totez plati samozrejme takrka s libovolnym OS dosazenym do vyse uvedene
vety namisto Windows).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka