nastaveni mailserveru pro zalohovani e-mailu

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Srpen 1 10:39:18 CEST 2002

Peter Surda wrote:

> cau

> Skus sa pozriet na sendmejlovksy interfejs "milter". Ten ti umoznuje si
> naprogramovat vlastny "mail-filter", ktorym sa moze prehnat kazdy imejl
> prechadzajuci servrom. Ale mozno to budes musiet naprogramovat sam. Viac ti
> povie google, priklad kodu je napr. v amavise.

Jestli jsem se dobre dival, tak se Sendmailem se dodava vzorovy
milter, ktery by mel delat prave tohle - vsechnu postu, ktera
protece mailserverem, kopiruje do zadaneho souboru.

Na dotazy ohledne MTA pouzijte newsy cz.comp.mail.sendmail,
o milterech najdete informace na http://www.milter.org/

pk