PDF -> Text

Petr Olsak olsak na math.feld.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 1 12:52:40 CEST 2002

On Thu, 1 Aug 2002, Zdenek Wagner wrote:

> Pokud me pamet neklame, 8t je pro cstt*, 8z pro vsechny ostatni cs*. Jde o
> to, ze cmtt* se na nekterych pozicich lisi od jinych cm*, napr. misto < a

Ano, puvodne jsme pod tim oznacenim meli fonty rodiny Courier s kodovanim
podle cstt, ale 24. 3. 1999 jsem to promptne stahnul, nebot toto oznaceni
pouzivali uz davno LaTeXiste pro kodovani T1 (alias Cork) a meli uz takto
oznacene metraky metrik. Nas jediny Courier musel ustoupit. Pojmenoval
jsem jej po konzultaci s Karlem Berrym 8u. Ale to uz je stara historie,
ktera s puvodnim dotazem nesouvisi. Jen jsem chtel rozptylit mozne
zmateni.

Petr Olsak