Chroot uzivatele v jeho adresari + pouze SCP

Jan Sembera sembera na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 1 13:13:37 CEST 2002

On Thu, Aug 01, 2002 at 09:58:04AM +0200, Josef Hrabec wrote:
> scponly jsem asi pred pulrokem takto zkousel a s negativnim vysledkem, vam
> se winscp se scponly podarilo rozchodit?
> P.
Vzhledem k tomu, ze winscp nepouziva pouze scp, ale pouziva i shell, protoze
umi listovat adresare a tak podobne, je velmi nepravdepodobne ze to bude
fungovat... vlastne je to skoro nemozne, bylo by potreba zjistit, co vsechno
provadi winscp za prikazy a potom naucit scponly tyhle prikazy provadet.

--
Jan Sembera