Maximalni doba vykonavani PHP

PERPETUM info na perpetum.cz
Čtvrtek Srpen 1 13:26:12 CEST 2002

Mam problem. Mam SuSE 8.0 cz a i kdyz nastavim v httpd.conf,
httpd.conf.SuSEconfig i php.ini maximalni cas vykonavani na 600 sekund
(Timeout 600), tak pri importu vetsich dat pres PhpMyAdmina mi to hlasi
'Fatal error: Maximum execution time of 300 seconds exceeded'
Kde to muzu zmenit? Nikde jinde jsem to nenasel, v samotnem skriptu MyAdmina
ten limit take nastaven neni. Jo, po editaci configuraci jsem samozrejme
Apache restartoval takze v tom to neni.

Diky za radu

    Petr

PS: protoze data pochazeji z exportu MyAdmina tak diky asi nejak jinak
ukladane informaci o zalamovani nejde data naimportovat pomoci konzoly a
'source ....'