stara [libc5] binarka na rh72?

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 1 13:55:25 CEST 2002

On 01/08/2002, David Trcka wrote:

> Smysl me vety byl zcela jiny. Napisu to tedy jasneji: proc bych mel
> kupovat jiny radic USB, kdyz ve windows ten fotak slape, tudiz se da
> predpokladat, ze by mel jit rozchodit softwarovym zpusobem i v linuxu.
> Pokud znam jadro, tak podobnych workaroundu je v nem az slepci
> prechazi zrak.

Uprimne receno si nemyslim, ze by toto Vase vysvetleni neco zmenilo:
trvate na tom, ze ve Windows to beha, takze by to pod Linuxem melo behat
take. Budiz, za predpokladu, ze radic, zarizeni a ovladace obou systemu
korektne implementuji USB standardy, bych to ocekaval take. Ale faktem
je, ze ani ja ani Vy nevime, jestli tomu tak je. A neni-li (coz je celkem
pravdepodobne), nevime, v kterem clanku retezce je chyba a ktere jine
clanky retezce ji pripadne obchazeji nebo neobchazeji. Aby mi bylo
porozumeno, netvrdim, ze chyba nemuze byt v Linuxovem ovladaci, ale
dokud nevime, kde chyba je, nelze brat tvrzeni "ve Windows to funguje"
za dukaz toho, ze radic neni "divny", stejna tak jako tvrzeni "jiny
radic v Linuxu funguje bez potizi" neni dukazem, ze dany radic "divny"
je.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka