MDK 8.2 nesel na notebook...ale SuSE 8.0 ano!

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Srpen 1 13:03:46 CEST 2002

On  0, Jarda Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz> wrote:

> Nejspíš to bylo nějakým patchem, který notebooku vadil, v jádře který u
> druhé distribuce buď není nebo je v jiné verzi. A nebo opačně je to
> nějakým pro notebook nutným patchem, který u jiné distibuce v jádře byl.
> Co na to říkalo vanilla jádro u původní distribuce?

Nevím nevím, jakékoliv jádro z instalace MDR 8.2 skončilo chybou  ramdisku a
skončila i instalace. 2.2.14, 2.2.18, 2.4.x... Všechno stejné. Takže myslím,
že je to v instalaci samotné, nikoliv v jádře.

Martin K.