zacatecnice - virtualni plochy

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 1 22:38:06 CEST 2002

On Thu, Aug 01, 2002 at 10:07:22PM +0200, OldFrog wrote:

> Tak to druhe fungovalo tak, ze se najelo na jednu ikonu v docku nebo clipu a
> ona se jaksi rozbalila - vyjel z ni zastup dalsich stejne velkych
> ikonek. Da

Hm, tak to taky není to co bych si představoval :-( Ale stejně díky.

A ještě jsem si vzpomněl na další nedostatek, který mi tam vadí :-)
Virtuální plochy nejsou plně virtuální, jako například ve fvwm2, a není
k nim pager. :-(

> OldFrog.

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Linux hackers are funny people: They count the time in patchlevels."
       -- Martin Josefsson