IBM ThinkPadR30 - problem s APM

Ondrej Tuma konference na tsystemsweb.cz
Čtvrtek Srpen 1 23:08:49 CEST 2002

On Thu, Aug 01, 2002 at 11:07:25AM +0200, Jarda Mikulík wrote:

> To jsem nevěděl že procesor se v počitači otáčí :-) Hmm asi se brzo bude
> udávat rpm u pocesoru misto MHz :-)))
Pardon, myslel sem tim pochopitelne otacky vetracku:(

> ALe TTY jsou mrtve...

Právě že nejsou, na posledni radek je power down / nikoli power off jak
sem psal/ ale pokud zmážknu Alt F2-.. tak se mi normalne prepina mezi
konzomi

> Podle mě pomůže jádro zkompilované přímo pro Notebook, tuším jsou tam
> speciální volby právě pro IBM Thinkpad a pak nainstalovat APM daemon.
> Jinak je spousta stránek o tom jak zprovoznit úplně vše z HW pro IBM
> notebooky.

Obávám se že to bude poslední možnost, nejsem si jistej co dělala verze
7.1, měl sem ji opravdu velmi krátce, nicméně na té nejpůvodnější či
nejznámější stránce o mém modelu a verzi redhata je vlastně to že vše
bez větších problémů funguje.

--
Linux, the operation system from the top of the world.       Ondrej Tuma
privat: ondra.tu na tsystemsweb.cz    konference: konference na tsystemsweb.cz