Swapovani

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Srpen 2 00:33:51 CEST 2002

>Chtel bych se zeptat, jestli jde nejakym zpusobem nastavit vyuzivani swapu
>tak, aby co nejmene rusilo praci. Jde mi o to, ze obcas se swapovani
>rozbehne takovym zpusobem, ze musim par minut pockat nez se zase uklidni,
>protoze behem te doby se neda nic delat (mys se skoro nehybe, obrazovka se
>neprekresluje atd...). Nemam pocit, ze by to nejak vyrazne souviselo s
>mnozstvim otevrenych aplikaci, protoze nekdy mam otevreny treba jen Kmail a
>mozillu a presto disk rachoti jak blazen.

To asi nebude swapovani, ale uloha v cronu - pravdepodobne "updatedb".
Identifikujte pomoci prikazu v okamziku Vami popsaneho zahlceni stroje:

# checkproc updatedb && echo "Tak to bude ono"
# checkproc find && echo "A tenhle proces  byl spusten z updatedb"

Situaci muzete simulovat pomoci prikazu "updatedb" spusteneho jako root.

S pozdravem
OldFrog.