rozchozeni tiskarny: lpr: connect: No such file or directory

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Srpen 2 01:47:15 CEST 2002

> Mam neodvratny pocit ze ta chyba ma neco docineni s tim ze soubor
> /dev/printer neexistuje, ale podle toho co jsem se docetl by se mel
> sam vytvorit kdyz bezi lpd a ten podle vseho bezi.
> Byl bych velice rad za nejake nakopnuti, protoze opravdu uz nevim jak
> dal.

Bez muceni se priznam, ze jsem Vas prispevek jen proletl ocima, nicmene:
Kdyz poslete nejake data na /dev/lp0, mela by tiskarna nejak zareagovat:

echo "AHOJ KAMARADE" > /dev/lp0

Pokud mate dojem, ze soubor /dev/printer je vyzadovan, udelejte link na lp0:

ln -s /dev/lp0 /dev/printer

Pokud jsem nepochopil Vas problem, dejte vedet.

OldFrog.