Videokamery Sony DV8 + Linux

Libor Stefek lstefek na logis.cz
Pátek Srpen 2 08:33:57 CEST 2002

PERPETUM wrote:
 > Mate nekdo zkusenosti s timto spojenim? Uvazuju o koupi DV8 kamery Sony 340,
 > ta ma uz moznost propojeni s pocitacem a tak by me zajimalo jestli jde
 > (pokud ano tak snadno / tezko - jsem zacatecnik) pod Linuxem zprovoznit.

Snad kazda digitalni kamera ma ieee1394 (i-Link, FireWire).
SONY DCR-TRV 340 E ma podle popisu jen vystup, takze asi nepujde
prenos PC->kamera, u mnohych kamer, ale lze digitalni vstup odblokovat.
S prenosem kamera->PC by nemel byt zadny velky problem (pokud mate alespon pentium 500MHz)

Prakticky: je potreba mit firewire kartu a rozchodit ji (myslim, ze v novejsich
distribucich to neni problem)
dale sw :
libdv, libraw1394, libavc1394 (http://sourceforge.net)
gscanbus