Chroot uzivatele v jeho adresari + pouze SCP

Boško Jaromír bosko na stapro.cz
Pátek Srpen 2 10:04:14 CEST 2002

http://packetstormsecurity.org/UNIX/security/scponly-2.1.tgz

Bohuzel mi to nejak nechodi v logu WinScp2 mam

. Doing startup conversation with host (shell).
. Skipping host startup message (if any).
> echo "WinSCP: this is end-of-file:0"
. Getting current directory name.
* (ESshFatal) Error getting name of current remote directory.

Neco jsem prehledl ?

S pozdravem
--
Jarek Boško

STAPRO s.r.o.
bosko na stapro.cz

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.380 / Virová báze: 213 - datum vydání: 24.07.2002