GRUB a sarada z disky pri bootu

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pátek Srpen 2 11:33:43 CEST 2002

Zdravim

  Mam dva disky (M)aster a (S)lave.

  Na M je v MBR lilo. Pokud necham bios bootovat z prvniho disku vse je v
  poradku.

  Ovsem ja bych potreboval nechat bios bootovat z druheho disku (S) na kterem je
GRUB, a v jeho menu bych rad mel polozku "Boot from Master".

  A to je mirny problem. To ze hd0 je v GRUB vlastne (S) to jsem si overil
experimentalne (logicky hd1 je M).

  Kdyz jsem se pokousel pustit lilo z toho M prikazy

  rootnoverify (hd1)
  chainloader  +1

  popripade

  map (hd1) (hd0)
  rootnoverify (hd0)
  chainloader  +1

  Tak jsem se nesetkal s uspechem vysledkem bylo bud LI nebo porad dokola GRUB

 Neresili jste nekdo neco podobneho?

 Jen pripominam co ma byt vysledkem:
 Pri bootovani z druheho disku potrebuju uspesne pustit Bootloader z prvniho
disku.

                                diky

                                               dabel