stabilita jádra 2.4 - problém s i686

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Pátek Srpen 2 12:34:03 CEST 2002

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Muze byt, neni to poprve..., na zacatku dva dotazy:
>
> 1. Mate spravnou verzi GCC, kterou jadro 'podporuje'? (Nedavno byl
> update na urcite verze RH 7.X)

	Jádro jsem nepřekládal a zatím překládat nechci, dokud mi bude 2.2
sloužit jako dosud. Jde mi o to mít v distribuci použitelné jádro. Od
konference čekám, že by to někdo mohl vyzkoušet a upřesnit hw, se kterým
to koliduje, případně radu typu "proč nepoužieš i586, když ti to
funguje?".

>         Ja jsem minuly tyden pouzil nove RedHati source k RH 7.2 (2.4.9-X (?)) se
> SMP na vypocetni stanici a zda se, ze to jede. Pro zajimavost, kompilace
> je pro P4 nebo PIII s tim, ze i kdyz mam jen PIII, jadro uz vi o
> Proccessor Threadingu (jsou to dual Xeon 2.2GHz) a problem nemam ani na
> 2 ani na 4 (virtualnich) procesorech... - zkuste tedy (pokud
> nepotrebujete) nejakou ficuru z 2.2.18-5 vyzkouset to, co jako RPM
> balicek dodava RH v updatech k RH 7.2 (navic zhruba 4 minutovy vypocet

	Měl jsem zásadní problémy s 2.4.9-13smp v době, kdy novější verze
nebyla a vracet se k 2.4.9 nehodlám.
	Nicméně děkuji za odpověď.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 46-5418