iptables na cistem rh 7.3

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Srpen 2 14:13:22 CEST 2002

On Fri, Aug 02, 2002 at 12:46:22PM +0200, Jan Povolný, UTRV wrote:

> mam nainstalovany RH 7.3 bez jakychkoliv zmen a chci pouzivat iptables. Je
> to mozne? Mozna se vam zda ten dotaz hloupy, ale zatim jsem schopen v pohode
> konfigurovaty ipchains, ale pro iptables mi nelze zavest zadny modul.
>
> iptables -L vypisou spoustu pozadavku a chyb na moduly, podstatne je, ze
> hlasi, ze zarizeni je jiz pouzivano...nevim jake zarizeni.
>
> Je mozne ihned po instalaci pouzivat iptables i ipchains zaroven? Jsou ve
> standardnim jadre zakomplilovane oboje? Nebo jadro v rh 7.3 iptables
> nepodporuje?

Podporuje obé, ale nikoliv současně. Pokud chcete používat iptables,
stačí provést následující:

service ipchains stop
rmmod ipchains
chkconfig --level 235 ipchains off

a zaveďte svoje iptables pravidla (moduly se natáhnou automaticky).

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz