pokazeny soubor na reiserfs+ nekilnutelne programy (DOPLNENI)

richard kotal richard.kotal na illusionsoftworks.com
Pátek Srpen 2 15:37:27 CEST 2002

Dne pá 2. srpen 2002 15:20 jste napsal(a):

> cau

> Pokial viem, jedina moznost je restartovat pocitac.

> Aha. Tak to je blbe. Force umount linuxu chyba :-(.

Pocitac neni mozne restartovat, jelikoz neni u me fyzicky pritomen. Je asi
250 Km ode mne a tezko se tam v dohledne dobe dostanu.
Je nutne, aby po restartu urcite nabehl, co neni zcela zajisteno , stejne tak
jako, ze se restart pomoci reboot povede