readcd neprecte posledni 2 sektory na CD

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pátek Srpen 2 18:31:48 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 01:49:14PM +0200, Peter Surda wrote:
> Neviem, ja som si myslel ze uz je to minimalne rok opravene :-(. Ale aj tak
> vsetko palim s parametrom "pad", ktory tomu zabranuje. CDcka moc nepouzivam
> (ked si v sieti s > 500 pocitacmi a pevnou linkou do internetu tak to ani neni
> treba).
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103, +436505122023

Dnes jsem programem readcd načítal cizí vypalované CD a opět jsem vytuhl
na tvrdý reset. Nějak mi to začíná vadit, u jádra 2.2.16 jsem se s podobnými
problémy nesetkal. Schválně jsem zkoušel i CD, která předtím fungovala
a také to byla emulace SCSI. Měl jsem ale vlastní jádro, nyní mám distribuční
2.4.18-4GB (SuSE 8.0).

Parametr "pad" je možná dobrý, ale musel bych ho vysvětlit tvůrci toho CD.

Pracovat s takovou sítí by se mi také líbilo :-)

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz