špatný čas

Pátek Srpen 2 20:06:18 CEST 2002

On Fri, Aug 02, 2002 at 06:59:33PM +0000, Antonín Kolísek wrote:
> Zdravím vás,
Cau

>  mám malý problém se zpomalujícím se časem na svém PC
> s Red Hat 7.3 Vždy když nastavím hodiny na správný čas tak
> se během několika dnů (každý den PC vypínám) čas zpozdí
> asi o 5 - 10 minut. Nevíte prosím v čem by mohl být problém?
To je normalne, hodiny v pocitaci su dost nepresne. Pouzi nieco ako chrony,
alebo jednoducho daj "rdate -s nejaky.rdate.server;setclock" do /etc/rc.local
alebo /etc/cron.hourly

ALEBO si to presne odmereaj a pouzi adjtimex, ale kedze som furt onlajn tak
som uz zabudol ako sa to pouziva, skus man adjtimex popripade sa ozve niekto s
kofery.

> 	S pozdravem Antonín Kolísek
Bye,

   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.