Jak se dostat na roota bez hesla

Bc. Radek Krejca radek.konference na starnet.cz
Pátek Srpen 2 20:37:57 CEST 2002

Dobry den,
po delsi odmlce...
Dekuji za rady, bohuzel stale jsem neuspel. Skutecne, pouzivam Grub misto
Lilo, priznam se, ze jsem zavadeci nevenoval zvlastni pozornost.Na OpenBSD jsem resil prakticky stejny problem, kdyz jsem si pri "hrani"
zlikvidoval soubor s hesly, tam to slo pres single user mod a bylo to.Zde jste mi tez radili, abych se dostal do single us..., bohuzel na tom
jsem ztroskotal. Muzete mi prosim poslat navod krok po kroku? Mam k
dispozici pouze kamaraduv pocitac, takze na prolezani manualu na Internetu
moc prostoru nemam...Dostal jsem se na prikazovou radku zavadece tim, ze jsem po objeveni se
obrazovky Grubu stiskl c.Tam jsem skoncil, podarilo se mi jeste vypsat si dostupne prikazy a
parametry k nim pres help a tim jsem skoncil.Diky
Radek