mapovani vice disku do jednoho adresare

Milan Sorm sorm na pef.mendelu.cz
Sobota Srpen 3 02:53:50 CEST 2002

#
# Ha ha - tuhle moznost mel uz NW4 - namontujete si CD, on si k nemu vytvori
# index soubor kam si zaroven pise upravy a zmeny, takze muzete soubory z
# namontovaneho CD nejen cist ale i menit a mazat a vytvaret nove. Index si
# spoji s ID toho CDcka takze pri pristim mountu je CD v tom stavu jak bylo
# 'zanechano' . Tehdy mi to pripadlo uzasne, ale hadejte kolikrat jsem to
# vyuzil ? - 1x pri zkouseni ze to opravdu jde, pak uz jsem to nikdy
# nepotreboval..
#

ja bych tuto moznost vyuzil hned. vezmete CD s Oraclem, cas od casu se
objevi nejaka chybka, musi se opravit jeden dva soubory. nebo chci mit
instalacky RedHat pres NFS, ale je mi lito vyhodit cely prostor 1.5GB -
namountuji dve CD a nad kazde jen updaty atp....

me to vubec nepripada hloupe prani.

nebo mit stabilni system, pres nej R/W folii a sledovat tak elegantne, co se
mi v systemu zmenilo a moci se kdykoliv vratit do puvodniho stavu (to by se
mi u meho domaciho firewallu moc hodilo).

--milan