Debian: co se děje při `apt-get upgrade`; struktura CD woodo

Martin Sittek martin.sittek na infoprojekt.cz
Sobota Srpen 3 10:36:37 CEST 2002

Dobrý den všem,

chystám se provést upgrade na woodo a chtěl jsem se zeptat, jestli
je někde posáno co konkrétně a v jakém pořadí se provádí při
`apt-get upgrade`.

Předpokládám něco jako že se nejprve pro konkrétní balík provede
skript 'prerem', pak se balík odstraní, pak se provede 'postrem'
a nakonec se instaluje nová verze balíku? Případně budu muset
odpovídat znova na otázky při configure?

Prosím neodkazujte mě na čtení zdrojáků, páč jsem se o to již
pokoušel ale soubory *.cc mi při mých znalostech C++ jsou
k ničemu. A nějaké obecké pokyny jsem tam neobjevil.

Měl bych ještě jeden dotaz k instalačním CD Debianu woodu. Na netu
jsem si stáhl debian-30rev0-i386-binary- [2-7] .iso
a debian-30rev0-i386-binary-1_NONUS.iso, potřebuji také tu 1.
ve verzi US (čili debian-30rev0-i386-binary-1.iso)?

Také jsem se chtěl zeptat, proč se na žádném nevyskytuje
sekce non-free. Uniklo mi snad její zrušení?

Díky za info.

--
Martin Sittek