Jak ztisit speaker

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Sobota Srpen 3 10:28:34 CEST 2002

Pavel Kraus <kraus na caa.cz> wrote:
 : Zdar.

 : Mam ve zvyku hojne pouzivat doplnovani nazvu souboru v bashi, coz vede k
 : tomu, ze na mne pocitac kazdou chvili pipne. Pipne na mne z repracku,
 : zesilenych tak, aby byla dobre slyset hudba. Obcas je to vskutku straslivy
 : zazitek. Pipnuti je totiz vyrazne hlasitejsi nez hudba.

 : V X jsem to vyresil pomoci gnome mixeru, ale na konzoli nevim co s tim. Neda
 : se treba nejak nastavit visual bell? Nebo to ztlumit? V man setterm jsem
 : nasel jen nastaveni delky pipu, nikoliv hlasitosti.

Ono totiz PC speaker ma len jediny level hlasitosti (teda v podstate
sa hlasitost da menit ale to su nedokumentovane vlastnosti hw).
setterm -blength 1 sposobi ze to len trocha pukne, a nepipne

okrem toho tato adresa by mohla pomoct:
http://www.carcosa.net/jason/software/beep/

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |