Notebook Digital HiNote Ultra CT475 a heslo do biosu?

vladia na zion.cz vladia na zion.cz
Sobota Srpen 3 15:24:39 CEST 2002

Zdravim vsechny.

Mam tady notebook Digital HiNote Ultra CT475 a nedari se mi dostat do biosu.
Bios je SystemSoft for Digital HiNote Ultra, verze 1.40. Zkousel jsem odpojit
vsechny baterky, vymazat cmos ruznymi programy, dokonce jsem zkousel hackovat
seriovou onboard eeprom. Univerzalni hesla jsem zkousel vsechny co jsem nasel na
internetu. Vsechno bez uspechu. Pokazde kdyz chci vlezt do setupu tak po mne
chce heslo. Totez pri bootu, ale tam se to da odklepat takze nabootuje alespon z
diskety. Samozrejme nenastavim hdd ani nic jineho. Pritom toho notebooku je
skoda aby se nekde valel, roztomie malinkej, lehouckej, 486Dx2 75Mhz, 500M disk,
24M RAM, 2pcmcia sloty, onboard zvukovka. Na Linux jako delanej.

Nesetkal jste se nekto s timto problemem? Ja se domnivam ze je potreba nejake
univerzalni heslo, ale jake a kde ho vzit? Digital uz neexistuje a Compaq se
samozrejme tvari ze takovy notebook nikdy neexistoval.

Diky predem za odpoved.

Cau
Vlada