MDK 8.2 nesel na notebook...ale SuSE 8.0 ano!

BzF bzf na centrum.cz
Neděle Srpen 4 13:47:57 CEST 2002

Dne Thu, 1 Aug 2002 13:02:23 +0200
Martin Kamín <martinkamin na quick.cz> napsal/a:

Zdravím,
> Dyť jsem to tu psal :))) Nevytvořil se korektně ramdisk a instalace
> skončila chybou. Zkuste to pohledat v konferenci. Nikdo nevi co s tím.
známý měl teď podobný (ne-li stejný) problém s MD82 - co mu to přesně
hlásilo už si nepamatuji, ale bylo to po natažení něco ohledně ramdisku
(tuším, že se snažil instalátor snažil připojit nějaký soub. jako ramdisk
či tak něco)- normálně by to mělo proběhnout OK, ale u něj to v tu chvíli
kikslo. Bylo to normální PC (= ne notebook), 233mmx, 96MB ram, hdd 40GB
(ale nastavený jumperem jako 33GB - kvůli biosu). A problém byl, pokud
tenhle disk byl na stejné kšandě (hda) jako CD-ROMka (hdb). Po přesunu
CD na hdc už instalace běžela správně. Jumpery byly skoro určitě v obou
případech nastaveny správně.

> Martin K.

S pozdravem
BzF